مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 12:152020-02-01بين الملل

ایندیپندنت: معامله قرن را باغ وحش ترامپ تولید کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رابرت فیسک مدیر بخش غرب آسیای روزنامه انگلیسی ایندیپندنت روز جمعه در مقاله ای نوشت، دو کلاه بردار سیاسی پیر این هفته در کاخ سفید ظاهر شدند و جنون آورترین کمدی-تراژدی تاریخ غرب آسیا را رقم زدند که دشوار است بتوان .

- یک روزنامه انگلیسی در واکنش به رونمایی از طرح موسوم به معامله قرن، آن را توهینی به فلسطینی ها و راه فراری برای رهبران آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فرار از محاکمه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رابرت فیسک مدیر بخش غرب آسیای روزنامه انگلیسی ایندیپندنت روز جمعه در مقاله ای نوشت، دو کلاه بردار سیاسی پیر این هفته در کاخ سفید ظاهر شدند و جنون آورترین کمدی-تراژدی تاریخ غرب آسیا را رقم زدند که دشوار است بتوان فهمید باید به آن خندید یا برایش گریه کرد.

در این مقاله آمده است، طرح صلح 80 صفحه ای کاخ سفید به حق بازگشت آوارگان فلسطینی گرفتار در کمپ های مختلف بدرود می گوید، به شهر باستانی قدس به عنوان پایتخت فلسطین بدرود می گوید و با آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی خداحافظی می کند.

اما به اشغال دائم کرانه باختری و الحاق کامل تمام شهرک های صهیونیست نشینی که برخلاف قوانین بین المللی ساخته شده اند خوشامد می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: معامله قرن را باغ وحش ترامپ تولید کرده است

ایندیپندنت: معامله قرن را باغ وحش ترامپ تولید کرده است