مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-01سياسي

اولویت دستگاه قضا، پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است


کارشناس رسمی قوه قضاییه در قزوین گفت: اصلی ترین وظیفه دستگاه قضا پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی است.

- مرکز قزوین، بهادری، کارشناس رسمی قوه قضاییه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: سازوکاری که قوه قضاییه طراحی می کند بیشتر با اولویت دادن به فضای پیشگیری از بروز جرایم و تخلفات انتخاباتی است و همه ساله در همه ادوار انتخابات ستادی به منظور پیشگیری از جرایم انتخاباتی تشکیل می شود.

بهادری افزود: این ستاد به نوعی منبع خبری از دریافت گزارش های مردمی از تخلفات و جرایم انتخاباتی است که اگر تخلفی باشد بررسی و تذکر داده می شود.

او اضافه کرد: این دستگاه علاوه بر پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی موظف است در صورتی که جرمی رخ داد با تشکیل شعب ویژه در سریع ترین زمان ممکن موضوع را بررسی و با مجرم برخورد کند.

انتخابات باید میدان رقابت اخلاق مداری باشدرییس کانون وکلای قزوین در ادامه گفت: در رقابت های سیاسی، تبلیغاتی و فعالیت هایی که کاندیدا ها انجام می دهند اخلاق مداری در رأس آن ها قرار دارد.

بهادری افزود: اگر جای شهروند باشم و در مقام گزینش گری بخواهم رأی بدهم اولویت اولم را بر اخلاق مداری خواهم گذاشت چرا که مهم است فردی که نماینده من می شود چه تبلور و روحیاتی از آن شهر منتقل می کند و چه تخصصی دارد و چه عملکردی را می خواهد از مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دستگاه قضا، پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است

اولویت دستگاه قضا، پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است