مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 10:062020-02-01ورزشي

فرماندار خاش: انقلاب اسلامی ایران برترین رویداد قرن است


صاحب گل صالحی روز شنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب و آغاز برنامه های گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان مردمی ترین انقلاب دنیا در افزون بر 4 دهه اخیر نشان داده که با نگاه اسلامی و احترام گذاشتن به حقوق ملت ها و مبانی صلح و آزادی می توان در دنیا محبوب ماند و عزتمندانه اهداف متعالی اسلامی و انقلابی را به پیش برد.

وی افزود: تدابیر هوشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در کنار حمایت و پشتیبانی اقشار ملت سربلند ایران از دولتمردان و مسوولان نظام سبب پایداری این انقلاب شده است.

فرماندار خاش گفت: افزون بر 200 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری با شاخصه مردم محوری در نقاط مختلف این شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: کمیته های اطلاع رسانی و فرهنگی با محوریت روابط عمومی فرمانداری، رسانه ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علما و معتمدان، کمیته هماهنگی محرومان و روستاییان، عمران شهری و روستایی، بانوان و جوانان، نیروهای مسلح با محوریت بسیج، کمیته امنیت، خدمات و حمل و نقل، دانش آموزی، دانشجویی، ورزشی، شهداء و ایثارگران، اصناف و بازاریان، کارگری و بهداشت برای اجرای مطلوب برنامه ها فعال شده اند.

صالحی بیان کرد: در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی 62 پروژه عمرانی و خدماتی در خاش با اعتباری افزون بر 40 میلیارد تومان افتتاح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خاش: انقلاب اسلامی ایران برترین رویداد قرن است

فرماندار خاش: انقلاب اسلامی ایران برترین رویداد قرن است