مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-01فرهنگي

آغاز عملیات احداث سینما سقز در ایام دهه فجر


به منظور افزایش سرانه صندلی سینما در کردستان، عملیات احداث سینما سقز در ایام دهه فجر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  امین مرادی ظهر امروز در نشست خبری اکران فیلم های فجر که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تعامل جاده ای دوطرفه است و دستگاههای حاکمیتی و دولت باید برای کار مشترک گام بردارند و از جزیره ای عمل کردن و موازی کاری بپرهیزند چراکه منابع محدود است و باید با تعامل و هم افزایی فعالیت های فرهنگی و هنری را پیش برد.

وی افزود: اکران فیلم های جشنواره فجر در پردیس سینما بهمن امسال یک اتفاق فرهنگی موثر است که امیدواریم در استان با استقبال خوب مردم بخوبی رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم انقلاب ما مردمی و فرهنگی است و در پیروزی انقلاب همه نقش داشته اند و نباید نقش مردم را در این پیروزی نادیده گرفت.

رییس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر فرصتی برای آشتی مردم با سینما است، اعلام کرد: امیدواریم با اطلاع رسانی موثر اصحاب رسانه شاهد استقبال گسترده مردم از این جشنواره باشیم.

مرادی همچنین به برنامه های دهه فجر در استان کردستان پرداخت و اضافه کرد: علاوه بر اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سنندج شاهد آغاز عملیات احداث سینما در سقز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث سینما سقز در ایام دهه فجر

آغاز عملیات احداث سینما سقز در ایام دهه فجر