مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-01اقتصادي

بازبینی قیمت گذاری شمش فولاد برای حل مشکل ذغال سنگی ها


طبق دستورالعمل معاونت معدنی وزارت صنعت، مقرر شد به منظور حل مشکل معادن ذغال سنگ، تعیین واقعی و کارشناسی نرخ پایه شمش فولاد در بورس کالا صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در نامه ای که از سوی جعفر سرقینی، معاون سابق معدنی وزارت صنعت خطاب به رییس انجمن ذغال سنگ نوشته شده، آمده است: احتراماً به پیوست صورت جلسه 15 مهر ماه 98 نشست اتاق فکر که با حضور اعضای اتاق فکر وزارت صنعت، انجمن ذغال سنگ ایران و مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان تشکیل شد، خواهشمند است در خصوص اجرای مفاد دستورالعمل مذکور اقدامات لازم را انجام دهید.

1.

در خصوص موضوع ایمنی معادن ذغال سنگ مقرر شد پیگیری تأمین بودجه برای احداث 4 مرکز ایمنی و نجات در چهار حوزه اصلی ذغال سنگ کشور (طبس، کرمان، البرز شرقی، البرز مرکزی) در بودجه سال 99 از طرف وزارت صنعت به عمل آید و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان مجری باشد.

همچنین در سفر کارشناسان و شرکت های روسی به ایران در این خصوص بحث و رایزنی لازم با حضور انجمن ذغال سنگ ایران و سازمان نظام مهندسی معدن ایران جهت دریافت نظرات کارشناسی و تجهیزات ایمنی معادن ذغال سنگ از کشور روسیه به عمل آید.

2.

با توجه به اینکه قیمت پایه کنسانتره ذغال سنگ بر مبنای 26.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی قیمت گذاری شمش فولاد برای حل مشکل ذغال سنگی ها

بازبینی قیمت گذاری شمش فولاد برای حل مشکل ذغال سنگی ها