مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-01سياسي

طنین زنگ انقلاب در یزد/رژه موتوری از فرودگاه تا پایگاه انقلاب


با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، جشن های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد با اجرای ویژه برنامه در فرودگاه یزد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در 12 بهمن سال 1357، مراسم نمادین استقبال در فرودگاه یزد برگزار شد.

بعد از برگزاری این مراسم در فرودگاه شهید صدوقی یزد، رژه نیروهای موتوری از فرودگاه تا مسجد حظیره یزد، پایگاه انقلاب اسلامی و مزار شهید محراب، آیت الله صدوقی برگزار شد.

امروز همچنین زنگ انقلاب در مدارس استان یزد، راه آهن، کارخانه ها و.

طنین انداز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این آیین در مدرسه شهید محمدحسین خرم نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر اظهار داشت: امیدواریم همه ما راه، منش و روش امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را سرمشق کار، تلاش و تحصیل خود قرار دهیم.

احمد ترحمی با بیان اینکه در این دهه باید اهداف انقلاب اسلامی برای دانش آموزان تبیین شود، افزود: شما دانش آموزان باید ادامه دهنده راه خون شهدا باشید.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر در جامعه بحث سیاسی، اختلاف نظر و سلایق مختلفی وجود دارد شما دانش آموزان، نگرانی به خود راه ندهید بلکه آنچه مهم است راه و منش امام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین زنگ انقلاب در یزد/رژه موتوری از فرودگاه تا پایگاه انقلاب

طنین زنگ انقلاب در یزد/رژه موتوری از فرودگاه تا پایگاه انقلاب