مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-01سياسي

توسعه توریسم سلامت به رونق اقتصادی استان کمک می کند


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در راستای تحقق شعار سال، ظرفیت های استان را را شناسایی و به آن ورود کرده است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در راستای تحقق شعار سال، ظرفیت های استان را را شناسایی و به آن ورود کرده است.

مهران اوچی اردبیلی 12 بهمن در برنامه مردم مسئولّار رادیو اردبیل اظهار کرد: در دهه اول انقلاب ماموریت جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی بود ولی با توجه به ظرفیت های این نهاد انقلابی از سوی مقام معظم رهبری ماموریت رفع خلاء های بین صنعت و دانشگاه به آن واگذار شد.

وی تصریح کرد: جهادانشگاهی با توجه به ظرفیت ها و نیازسنجی دقیق در سه حوزه پزشکی با محوریت سلامت باروری، کشاورزی با اولویت گیاهان دارویی و فندق و گردشگری سلامت استان وارد شده و فعالیت های خود را گسترش داده است.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل به دلیل وجود دشت های پهناور اردبیل، مغان و مشگین شهر و خلخال به عنوان قطب کشاورزی در کشور شناخته شده است، گفت: این نهاد انقلابی به منظور بهره مندی از پتانسیل های استان در حوزه کشاورزی فعالیت می کند زیرا اصلاح الگوی کشت منطقه و کشت گیاهان دارویی بومی ارزش افزوده خوبی را برای استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه توریسم سلامت به رونق اقتصادی استان کمک می کند

توسعه توریسم سلامت به رونق اقتصادی استان کمک می کند