مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-01ورزشي

پیروزی جندی شاپور دزفول و شکست نماسازان آبادان


تیم های خوزستان در مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه های کشور به یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفته نوزدهم مرحله نخست مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه های کشور عصر دیروز برگزار شد که تیم جندی شاپور دزفول با حساب 5 بر 2 مقابل میزبان خود تیم پاس تهران به برتری دست یافت و با 24 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه نخست رقابت ها باقی ماند.

تیم نفت امیدیه مقابل میزبان خود تیم هیئت فوتبال کرمانشاه به تساوی 4 بر 4 رضایت داد و با 30 امتیاز پس از تیم فولاد سیرجان ایرانیان در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت ها باقی ماند.

تیم نماسازان آبادان نیز در ادامه نتایج ضعیف خود با حساب چهار بر یک مغلوب میزبان خود شهرداری ساوه شد و در قعر جدول رده بندی گروه دوم مسابقات باقی ماند.

در هفته بیستم مرحله نخست مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه های کشور تیم های جندی شاپور دزفول و نفت امیدیه هفدهم بهمن به مصاف تیم های مقاومت تهران و هیئت فوتبال کرمانشاه می روند و تیم نماسازان آبادان در این هفته با قرعه استراحت روبه رو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ مرحله نخست مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه های کشور با حضور 21 تیم در دو گروه در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی جندی شاپور دزفول و شکست نماسازان آبادان

پیروزی جندی شاپور دزفول و شکست نماسازان آبادان