مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-01سياسي

همزمان با آغاز دهه فجر رژه خودرو یی در گچساران برگزار شد/ تصاویر


به مناسبت گرامیداشت یوم الله 12 بهمن ماه سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، رژه صدها خودرو و موتورسوار در گچساران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران،  همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در روز 12 بهمن سال 1357، رژه خودرویی و موتورسواران نیروهای مسلح و بسیج، ادارات و نهادهای مختلف در گچساران برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) به کشور، رژه خودرویی، موتورسوار و دوچرخه سوار از  مسیر فرودگاه گچساران تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار کردند.

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره)  بیش از صدها موتور و خودرو نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و تمامی ادارات و نهادهای گچساران با حمل پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و نصب تصاویر و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری در گچساران مسیر فرودگاه به سمت گلزار شهدای گچساران را رژه رفتند.

 گفتنی است شرکت کنندگان در این آیین با نثار گل، با نثار شاخه گلی و قرائت فاتحه یاد شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با آغاز دهه فجر رژه خودرو یی در گچساران برگزار شد/ تصاویر

همزمان با آغاز دهه فجر رژه خودرو یی در گچساران برگزار شد/ تصاویر