مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:362020-02-01ورزشي

بسکتبال با ویلچر در خطر حذف از بازی های پارالمپیک توکیو


بسکتبال با ویلچر در صورتی که نتواند قوانین کمیته بین المللی پارالمپیک را رعایت کند، از بازی های 2020 حذف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در صورتی که فدراسیون جهانی با قوانین کلاس بندی کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC)  موافقت نکند احتمال حذف بسکتبال با ویلچر از بازی های 2020 توکیو وجود خواهد داشت.

IPC در بیانیه ای گفت: در صورت عدم همکاری بسکتبال با ویلچر حتی از بازی های 2024 پاریس هم حذف می شود اما در صورت تسلیم شدن فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر، این رشته در المپیک ماندنی خواهد شد.

به فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر تا 29 می فرصت داده شده تا برنامه های IPC را برای کلاس بندی ورزشکاران انجام دهد در غیر این صورت از بازی های المپیک توکیو حذف می شود.

نگرانی هایی درباره کلاس بندی بازیکنان وجود دارد.

کمیته بین المللی پارالمپیک در این خصوص گفت: فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر سالهاست نتوانسته آیین نامه های خود را با قوانین IPC مطابقت دهد.

اندرو پارسونز رییس کمیته بین المللی پارالمپیک در این خصوص اعلام کرد فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر به نقطه شکست رسیده و هشدار داد برای حل مشکل نیاز اساسی وجود دارد.

وی اظهار داشت: ما درک می کنیم که بسکتبال با ویلچر رشته مهمی در پارالمپیک است اما این موضوع نباید باعث شود این رشته از قوانین تخطی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال با ویلچر در خطر حذف از بازی های پارالمپیک توکیو

بسکتبال با ویلچر در خطر حذف از بازی های پارالمپیک توکیو