مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-01اقتصادي

افتتاح 127 پروژه عمرانی دانشگاه ها در دهه فجر امسال


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از افتتاح 127 پروژه عمرانی دانشگاه ها در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: حدود 3,106 میلیارد ریال از اعتبارات ملی درآمد و اختصاصی برای این طرح ها هزینه شده است.

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از افتتاح 127 پروژه عمرانی دانشگاه ها در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: حدود 3,106 میلیارد ریال از اعتبارات ملی درآمد و اختصاصی برای این طرح ها هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور با اعلام این خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال 1398 در مجموع تعداد 127 پروژه عمرانی در دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین تصریح کرد: پروژه های اعلام شده با کاربری های آموزشی، پژوهشی، کمک آموزشی، ورزشی سرپوشیده و روباز، خوابگاهی، فرهنگی، رفاهی، اداری، خدماتی، مدیریت سبز، محوطه سازی و یادمان شهدا می باشند که در مجموع زیربنایی بالغ بر 135 هزار متر مربع را شامل می شود و جهت اتمام و بهره برداری از آن مبلغ 3,106 میلیارد ریال از اعتبارات ملی درآمد، اختصاصی، ردیف های متمرکز ستاد وزارت و کمک های خیرین هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 127 پروژه عمرانی دانشگاه ها در دهه فجر امسال

افتتاح 127 پروژه عمرانی دانشگاه ها در دهه فجر امسال