مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 05:462020-02-01سياسي

طبل رسوایی استکبار جهانی با طرح معامله قرن به صدا درآمده است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: طبل رسوایی استکبار جهانی با طرح معامله قرن به صدا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی افرادی پلید، روسیاه و دور از انسانیت هستند، اظهار داشت: اعلان طرح معامله قرن توسط این افراد خائنانه، ظالمانه و باعث جریحه دار شدن عواطف ملل مسلمان در سرتاسر جهان شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کمی از دولت های جهانی از طرح معامله قرن حمایت میکنند، ابراز داست: اکثر حکومت ها در دنیا و به خصوص نهادهای حقوق بشری جهانی با این طرح مخالفت آشکار کرده اند و آنرا ناقض حق مسلم ملت و دولت مسلمان فلسطین در بهره مند شدن از سرزمین آبا و اجدادی خود می دانند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به سبقه و سابقه بیش از 70 ساله رژیم صهیونیستی در اشغال سرزمینهای فلسطینی تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین در این مدت به زور از سرزمین مادری خود به بیرون رانده شده اند و کشور آنها توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت منطقه به شدت طرح معامله قرن را محکوم می کند، تصریح کرد: این طرح مخالف تمامی قوانین بین المللی است و همراهی برخی از روسای کشورهای مرتجع منطقه در مراسم رونمایی از این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبل رسوایی استکبار جهانی با طرح معامله قرن به صدا درآمده است

طبل رسوایی استکبار جهانی با طرح معامله قرن به صدا درآمده است