مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 04:402020-02-01سياسي

آغاز نهضت مسئله محوری در بسیج دانشجویی یزد


مسئول بسیج دانشجویی یزد با اشاره به اهمیت راه اندازی دو سامانه «شمسا» و «کندو» در این استان برای اعلام، ثبت و پیگیری مسائل و دغدغه های مختلف مردمی، - ایسنا/یزد مسئول بسیج دانشجویی یزد با اشاره به اهمیت راه اندازی دو سامانه شمسا و کندو در این استان برای اعلام، ثبت و پیگیری مسائل و دغدغه های مختلف مردمی، گفت: نهضت مسئله محوری در سازمان بسیج دانشجویی استان یزد آغاز شده است.

علی پورمیرزایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که تشکیل حکومت اسلامی یکی از مهمترین رسالت های بسیج دانشجویی است، اظهار کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یکی از پویاترین اقشار بسیج باید با اولویت قراردادن اهداف و ملاک های تعیین شده به سمت تعالی جامعه حرکت کند.

وی کادرسازی برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به منظور تحقق اهداف گام دوم انفلاب را از دیگر اولویت های اجرایی بسیج دانشجویی در استان یزد دانست و افزود: به منظور نقش آفرینی بیش از پیش نهضت مسئله محوری به عنوان یکی از اولویت های جدی در سازمان بسیج دانشجویی راه اندازی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با بیان این که نهضت مسئله محوری پنج گام اصلی دارد، گفت: شناخت مسائل، تشکیل هسته های حل مسئله، تشکیل هسته های گفتمان ساز، هسته مطالبه گری و هسته مطالبه گری، گام های اصلی پیش بینی شده برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت مسئله محوری در بسیج دانشجویی یزد

آغاز نهضت مسئله محوری در بسیج دانشجویی یزد