مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 19:552020-01-31سياسي

تمامی خدمات و فعالیت های زیرساختی بدون توجه به مسایل فرهنگی ثمری نخواهد داشت


احمدعلی موهبتی جمعه شب در جمع علما و اندیشمندان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، مولوی اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت، معاون سیاسی استاندار، فرماندار زاهدان و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی استان در دفتر امام جمعه زاهدان اظهار داشت: اکنون به برکت انقلاب اسلامی شرایط فرهنگی خوبی داریم اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند باید مراقب تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر بیان کرد: به میمنت انقلاب اسلامی خدمات بی نظیر و طرح های متعدد زیربنایی در کشور از جمله این استان ارائه و اجرا شده است اما به تعبیر مقام معظم رهبری هنوز تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان به سبب اجرای طرح های مختلف به یک کارگاه ویژه تبدیل شده است بطوریکه قبل از جاری شدن سیل اخیر 12 هزار واحد مسکونی روستایی از سوی کمیته امداد و بنیاد مسکن در دست ساخت بوده که در اقدامی ارزشمند پنج هزار واحد دیگر به آن افزوده شده است.

موهبتی ادامه داد: برای ساماندهی حاشیه نشینی در زاهدان و چابهار نیز 10 هزار واحد مسکونی و در حادثه سیل 16 هزار و 200 واحد مسکونی ساخته و 12 هزار واحد نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی خدمات و فعالیت های زیرساختی بدون توجه به مسایل فرهنگی ثمری نخواهد داشت

تمامی خدمات و فعالیت های زیرساختی بدون توجه به مسایل فرهنگی ثمری نخواهد داشت