مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-31سياسي

معامله قرن طرحی مبهم است


حجت الاسلام مهدی سرلک در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان الیگودرز اظهار داشت: طرح معامله قرن باعث اشغال کامل بیت المقدس خواهد شد و شهری دور افتاده در اختیار فلسطین ها قرار خواهند داد، در واقع می خواهند هویت چند هزار ساله فلسطینی ها را نابود کنند و راه اشغالگری را در کل خاورمیانه برای اسراییل هموار کنند.

وی افزود: اگر بر فرض محال موفق شوند بر خاورمیانه سیطره پیدا کنند بر اروپا و دیگر نقاط هم سیطره می یابند و آنها با طرح این معامله سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را دنبال می کنند.

وی گفت: هدف کوتاه مدت این معامله، جبران شکسته های مکرر امریکا در منطقه، کمک به نتانیاهو در انتخابات اسراییل و لابی گری ترامپ برای انتخابات آتی است.

امام جمعه الیگودرز ادامه داد: هدف میان مدت این معامله، مشغول ساختن جبهه مقاومت و معرفی این جبهه به عنوان مخالف طرح به اصطلاح صلح و ایجاد اختلاف بین کشور های منطقه است.

حجت الاسلام سرلک گفت: هدف بلند مدت آمریکا، تداوم حیات ننگین رژیم صهیونیستی از فنا و نابودی است اما واقعیت این است که به فرموده رهبر معظم انقلاب این معامله رویایی است که هیچگاه به واقعیت نمی پیوندد.

وی اضافه کرد: آنها بدانند این اقدامات موجب اتحاد بیشتر، انسجام و یکدلی مقاومت و بازگشت فلسطینی ها به سرزمینشان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله قرن طرحی مبهم است

معامله قرن طرحی مبهم است