مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-31ورزشي

برف بازی بر سطح یخ سد گاوازنگ زنجان، تفریح زمستانی یا استقبال از مرگ


همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان، تفریح زمستانی بر روی آب یخ زده سد خاکی گاوازنگ زنجان، رونق خاصی به خود می گیرد و برخی ها بدون توجه به خطرات آن به صورت خانوادگی مشغول تفریح می شوند که اغلب نیز نوجوان و جوان هستند.

این افراد هرچند احتمال شکسته شدن یخ زیر پای خود می دهند اما با این وجود با خیالی آسوده و بی هیچ نگرانی و ترس بر روی سطح آب منجمد شده این سد، پیاده روی، دو، برف بازی و سرسره بازی می کنند و شاید بر این باورند که یخ زیر پای آنان دهان باز نمی کند.

یک شهروند زنجانی گفت: برخی والدین جوان همراه با کودکان خود بر روی آب یخ زده، مشغول پیاده روی، برف بازی و سرسره بازی می شوند غافل از این که ممکن است یخ زیر پایشان شکسته شود و در یک چشم برهم زدن آنان را به زیر بکشد.

داوود موسوی، افزود: این تفریح زمستانی بس حادثه آفرین در واقع بازی با مرگ است و اگر یخ زیرپایشان بشکند شاید دیگر امیدی به بیرون کشیدنشان نباشد و مرگی تلخ و ناباورانه ای رقم بخورد.

یک شهروند دیگر نیز گفت: اینکه بگوییم پرداختن به این تفریح زمستانی میهج و لذت بخش، جرات، جسارت و شهامت می خواهد حرف بیهوده ای است چراکه افراد قبل از انجام هرکاری باید به عواقب آن بیندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف بازی بر سطح یخ سد گاوازنگ زنجان، تفریح زمستانی یا استقبال از مرگ

برف بازی بر سطح یخ سد گاوازنگ زنجان، تفریح زمستانی یا استقبال از مرگ