مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-31سياسي

افتتاح پروژه ابخیزداری و ابخوان داری در فاریاب


پروژه حوزه آبخیزداری و ابخوان داری در جنوب کرمان با حضور رییس سازمان جنگلها، مراتع و ابخیزداری کشور امروز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ، با حضور شهبازی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر به جنوب استان ضمن بازدید از پروژه های جنگلکاری سنواتی تل سیاه و نهالکاری و بیابانزدایی کوگوییه شهرستان جیرفت بعداز ظهر امروز نیز با حضور در شهرستان فاریاب پروژه پخش سیلاب را افتتاح کرد.

در حاشیه این مراسم رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 499 پروژه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان های سراسر کشور با اعتبار 522 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: پروژه آبخیزداری و آبخوانداری حوزه آبخیزشهری فاریاب شامل عملیات پخش سیلاب خاکی به حجم 245 هزار متر مکعب با سرریز سنگی ملاتی به حجم 7 هزار مترمکعب با اعتبار 8 میلیارد تومان، از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 97 و 98 به بهره برداری رسید .

احمدی همچنین افزود: هدف از اجرای این پروژه ها کنترل سیلاب، افزایش و تقویت سفره های آب زیرزمینی، پیشگیری و کاهش اثرات خشکسالی، کنترل رسوبات، تثبیت خاک، آبدهی چاه ها و قنوات می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه ابخیزداری و ابخوان داری در فاریاب

افتتاح پروژه ابخیزداری و ابخوان داری در فاریاب