مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-31اجتماعي

برگزاری سلسه نشست های «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اولین نشست از این مجموعه با همکاری شهرداری منطقه 2، - برگزاری سلسه نشست های دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛ سلسله نشست های دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اولین نشست از این مجموعه با همکاری شهرداری منطقه 2، نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی و موسسه جمعیت خیریه تولدی دوباره روز یکشنبه 13بهمن در سالن اشراق مجموعه ایوان شمس برگزار می گردد.

نصراصفهانی مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی درباره اهمیت طرح ساماندهی رود دره فرحزاد گفت: پیچیدگی ها و چندوجهی بودن مسائل اجتماعی مانع از اجرای سریع و ضربتی اینگونه طرح ها می شود و در این طرح ها توجه ما باید معطوف به پیامد ها و تبعات چنین تصمیماتی باشد.

نصر اصفهانی در ادامه افزود: وجود ذینفعان متعدد طرح ساماندهی رود دره فرحزاد، تصمیم گیری را سخت تر کرده و ما نباید هیچ یک از این ذینفعان را نادیده و یا کم اهمیت بشماریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سلسه نشست های «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک»

برگزاری سلسه نشست های «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک»