مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-31سياسي

طرح مذاکره با آمریکا بر خلاف موضع اقتدار ایران است/ عده ای به دنبال خواری ملت هستند


هر چه امثال سردار سلیمانی به این کشور عزت می بخشند، عده ای به دنبال ذلت و خواری این ملت هستند و این گونه مواضع برای ایران که در موضع قدرت است باعث تضعیف کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به جمله رهبر انقلاب که فرمودند جنتلمن های پشت میز مذاکره تروریست های فرودگاه بغدادند ، گفت: آنچه مسلم است و خودشان هم اقرار کردند ترور سردار سلیمانی به دست آمریکا و ایادی آن ها اتفاق افتاد.

امام جمعه بخش بهمن اظهار کرد: هنوز مدتی از شهادت سردار سلیمانی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ما مذاکره با آمریکا نداریم، نگذشته که افرادی نسنجیده پیشنهاد مذاکره با آمریکا می دهند و ترامپ هم آن ها را سنگ روی یخ می کند.

علیزاده افزود: هر چه امثال سردار سلیمانی به این کشور و به این ملت عزت، اقتدار و افتخار می بخشند، عده ای به دنبال ذلت و خواری این ملت هستند و این گونه مواضع برای ایران که در موضع قدرت است باعث تضعیف کشور می شود.

طرح معامله قرن با هدف خلع سلاح غزه و نابودی فلسطین وی یادآور شد: آیا حضور میلیونی مردم در تشیع سردار سلیمانی و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، اعلام برائت و انزجار و عدم مذاکره با آمریکا نیست؟ آیا کسی که خودش را حرام زاده می داند و فرمانده جدید سپاه قدس را تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مذاکره با آمریکا بر خلاف موضع اقتدار ایران است/ عده ای به دنبال خواری ملت هستند

طرح مذاکره با آمریکا بر خلاف موضع اقتدار ایران است/ عده ای به دنبال خواری ملت هستند