مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 07:062020-01-31اجتماعي

پیست اسکی تاریک دره همدان بازگشایی شد


معاون اداره ورزش و جوانان همدان روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر دسترسی به این پیست با همکاری اداره راهداری در 28 ساعت گذشته بازگشایی و هم اینک تردد خودروها را شاهد هستیم.

عباس قهرمانی افزود: جاده پیست تاریک دره به دلیل بارش سنگین برف و ایمن نبودن مسیر مسدود شده بود اما در 2 روز اخیر با تلاش عوامل راهداری، بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: پیست تاریک دره از امروز برای دسترسی علاقه مندان فعال شده ضمن اینکه برای نخستین بار پیست مبتدی تاریک دره نیز امروز راه اندازی شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در پیست مبتدی افرادی که به تازگی فعالیت اسکی را شروع کرده اند، امکان تمرین و آموزش را خواهند داشت.

وی افزود: پیست آزاد اسکی نیز برای آن دسته از اسکی بازان حرفه ای و باتجربه مهیا شده و به طول یک هزار و 600 متر است.

معاون ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه پیست تاریک دره دارای امکانات رفاهی و تفریحی لازم است، گفت: مسیر اسکی استانداردسازی شده و از امروز شاهد حضور پرشور اسکی بازان هستیم.

پیست اسکی تاریک دره با یک هزار و 600 متر طول قابلیت برگزاری مسابقات اسکی روی چمن و برف را در تمام فصول سال دارد و تله سی یژ این مجموعه با 100 صندلی و یک هزار و 600 متر طول خط فعال شده و با راه اندازی این دستگاه وسعت پیست به 50 هکتار رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اسکی تاریک دره همدان بازگشایی شد

پیست اسکی تاریک دره همدان بازگشایی شد