مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 07:062020-01-31اقتصادي

عملیات اجرایی در بزرگراه ارومیه - سرو با وجود برف و سرما ادامه دارد


سیدمحسن حمزه لو روز گذشته، پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح بزرگراه ارومیه - سرو و در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار اجرای این طرح بیش از 20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تا پایان سال هزینه می شود.

وی اظهار داشت: کمتر از 10 کیلومتر از طرح احداث مسیر ترانزیتی بزرگراه ارومیه - نازلو - سرو باقی مانده که با اجرای کامل آن تا پایان امسال شاهد بهره برداری از این بزرگراه 55 کیلومتری خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این محور 50 کیلومتری در اتصال به پایانه مرزی سرو و ترانزیت کالا و مسافر و حمل و نقل، در سال های گذشته نیز 20 کیلومتر از این محور به بزرگراه تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: تکمیل طرح احداث بزرگراه ارومیه - نازلو - سرو با توجه به اهمیت این محور در دسترسی به پایانه مرزی سرو و حمل و نقل بین المللی جزء برنامه های اولویت دار اداره کل راه و شهرسازی استان به شمار می رود.

وی تاکید کرد: توسعه مبادلات اقتصادی کشورهای ایران و ترکیه، جذب گردشگر و کاهش سوانح جاده ای از مهم ترین تاثیرهای اجرای این طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: احداث این بزرگراه از طرح های بزرگ و ملی محسوب می شود و نقش آن در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران – تبریز – بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب شده است تا بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی در بزرگراه ارومیه - سرو با وجود برف و سرما ادامه دارد

عملیات اجرایی در بزرگراه ارومیه - سرو با وجود برف و سرما ادامه دارد