مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 22:152020-01-30سياسي

سفر امن به ایران را تضمین کنیم


رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران از برگزاری سمینار گردشگری اتاق های مشترک ایران با سایر کشورها به منظور اعتمادسازی و اصلاح چهره ناامن، در اسفند خبر داد و گفت: - رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران از برگزاری سمینار گردشگری اتاق های مشترک ایران با سایر کشورها به منظور اعتمادسازی و اصلاح چهره ناامن، در اسفند خبر داد و گفت: باید به مردم جهان بگوییم امنیت شان را در سفر به ایران تضمین می کنیم.

علی اکبر عبدالملکی در گفت وگو با ایسنا درباره اقداماتی که اتاق بازرگانی ایران برای اعتمادسازی گردشگری در وضع موجود انجام داده است، اظهار کرد: 35 اتاق بازرگانی مشترک بین ایران و سایر کشورها وجود دارد که با همه آن ها در این راستا ارتباطاتی برقرار شده است.

ششم اسفند 98 نیز با حضور نمایندگان اتاق های بازرگانی که در سایر شهرها و کشورها جایگاهی دارند، اولین سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی مشترک ایران و دیگر کشورها، با هدف اعتمادسازی و نمایش چهره ای امن از ایران، برگزار می شود.

وی ادامه داد: قرار بود این سمینار سال آینده برگزار شود، ولی با توجه به وضعت پیش آمده برای گردشگری ایران، تحت تاثیر وقایع اخیر، زمان برپایی آن را تغییر دادیم و به پیش از تعطیلات نوروز موکول کردیم تا لطمه کمتری به گردشگری کشور وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر امن به ایران را تضمین کنیم

سفر امن به ایران را تضمین کنیم