مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 21:352020-01-30فرهنگي

با وجود تمام موانع، همه شبیه هم هستیم


یک سال، دو هنرمند، دو اثر برای دو ماه» یکی از برنامه های فرهنگی هنری سفارت ایتالیا در ایران با هدف برقراری پلی فرهنگی میان دو کشور ایتالیا و ایران است که سومین پروژه آن با همکاری دو هنرمند جوان از هر یک از کشورها رونمایی شد.

- یک سال، دو هنرمند، دو اثر برای دو ماه یکی از برنامه های فرهنگی هنری سفارت ایتالیا در ایران با هدف برقراری پلی فرهنگی میان دو کشور ایتالیا و ایران است که سومین پروژه آن با همکاری دو هنرمند جوان از هر یک از کشورها رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت ایتالیا در ایران که تصمیم دارد در یک پروژه فرهنگی با همکاری مشترک میان هنرمندان ایرانی و ایتالیایی و ارائه آثار آن ها روی دیوار خارجی این سفارت­خانه، به زیباسازی شهر تهران و پیوند هنر دو کشور کمک کند، عصر پنجشنبه (10 بهمن ) از سومین پروژه خود در این زمینه رونمایی کرد.

سومین پروژه پیوند میان دو هنرمند ایتالیایی و ایرانی با همکاری مشترک میان نیروان و ریکی بوی صورت گرفت.

دو هنرمند جوانی که در کنار هم دو اثر مجزا را خلق کردند و قرار است این آثار به مدت 2 ماه روی دیوار خارجی سفارت ایتالیا به نمایش گذاشته شود.

در ابتدای این مراسم جزوپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران در سخنانس ضمن تشکر از تمام نهادهای ایرانی و ایتالیایی که در انجام این پروژه همکاری داشته اند، اظهار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود تمام موانع، همه شبیه هم هستیم

با وجود تمام موانع، همه شبیه هم هستیم