مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-30سياسي

امام راحل غرور دنیای استکبار را شکست


در این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصتی است که فرهنگ و دیدگاهی که جهان را متحول کرد بیشتر شناخته شود و تجدید عهد و میثاق نیروهای انقلاب برای افزایش شتاب هر سال انقلاب تازه شود.

بیانیه می افزاید: برپایی حکومت و نهضت اسلامی به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ترسیم الگوی است که امروز برای بسیاری از کشورها راه نجات از ظلم شناخته شده است.

در این بیانیه گفته شده است: ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از بند اسارت 2 هزار و 500 ساله حکومت ستمشاهی نجات یافته و راه و رسم زندگی مستقل در پناه پرچم اسلام را آموخته است و سرنوشتش را براساس آموزه های دین اسلام تعیین می کند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه فجر انقلاب از سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی نشات می گیرد، آمده است: طبل رسوایی منحرفان و بدخواهان با پیروزی انقلاب اسلامی بر سر بازارها نواخته و چهره دروغین مصلحت اندیشان عافیت طلبان و سازشکاران فرصت طلبان در مقابل اراده ملتی به پا خواسته آشکار شده است و این امام بزرگوار بود که غرور دنیای جهنمی استکبار به سرکردگی آمریکا و اقتدار پوشالی اش را در ایران شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل غرور دنیای استکبار را شکست

امام راحل غرور دنیای استکبار را شکست