مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-30سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی شنونده خواسته ها و نقطه نظرات مردمی است


مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد مرادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی در محل اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: برای ارتقای سطح آگاهی و دانش روابط عمومی ها در سطح سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، به دنبال برقراری ارتباط بیشتر با مردم به منظور بالا بردن سطح دانش عموم از عملکرد، اهداف و برنامه ها و وظایف کلی سازمان به مردم هستیم.

وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقوده سازمان ها عدم آگاهی روابط عمومی ها به وظایف مشخصه به ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه وظایف سازمانی روابط عمومی ها بسیار گسترده است و نیاز به دانش افزایی در این حوزه احساس می شود، ادامه داد: در حال حاضر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برنامه ای در سطح استان به مرحله اجرا درآورده است که در این برنامه روابط عمومی 30 درصد روایتگر برنامه های سازمان بوده و 70 درصد شنونده خواسته ها و نقطه نظرات مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی شنونده خواسته ها و نقطه نظرات مردمی است

سازمان تبلیغات اسلامی شنونده خواسته ها و نقطه نظرات مردمی است