مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-30اقتصادي

وقتی زخم محرومیت آبشرین در بحبوحه انتخابات سر باز می کند


در روزگاری که مسوولان استانی کمتر به فکر محرومان هستند زخم محرومیت آبشرین در بحبوحه انتخابات سر باز می کند.

- خبرگزاری فارس گچساران- سمیرا نصاری؛ آب شیرین (گچساران)، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

این روستا در مجموعه دهستان امامزاده جعفر قرار دارد روستای آب شیرین حدود 20 کیلومتری شهر دوگنبدان معروف به بام نفتی ایران واقع شده که ساکنان این روستا  از 100 سال پیش تاکنون در کنار مخازن نفتی سکونت  دارند.

 در کنار مخازن و تاسیسات نفتی  از جمله سقلاتون که به بام نفت ایران معروف است اما محرومیت و بی توجهی به این روستا به خوبی نمایان است و گویی هر مسوولی از رده های پایین تا بالا آب شیرین را ریز می بینند.

 روستای آب شیرین، روستای محرومی در دل ثروت بوده و حد فاصل منابع عظیم نفت و گاز قرار گرفته که مردمانش در سایه بی توجهی  مسوولان در فقر و محرومیت زندگی خود را سپری می کنند.

روستای آب شیرین در محاصره صدها  حلقه چاه نفت و گاز و در کنار چندین مجتمع و تاسیسات مهم نفتی و گازی ایران قرار دارد که در زمان جنگ تحمیلی بیش از 56 بار مورد حمله هوایی رژیم بعثی قرار گرفت.

  این روستا با داشتن منابع عظیم و زمین های حاصلخیز کشاورزی  اما اهالی آن برای تأمین هزینه های زندگی، رفاه و درمان با مشکل مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی زخم محرومیت آبشرین در بحبوحه انتخابات سر باز می کند

وقتی زخم محرومیت آبشرین در بحبوحه انتخابات سر باز می کند