مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 10:062020-01-30سياسي

گردشگران متوقف شده در طبس مجوز دارند


حسن رمضانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نگرانی از رعایت نشدن شأن این ایام اجازه ورود تورها به شهر طبس در روز گذشته داده نشد اما به دلیل اینکه وجهه خوبی نداشت با همکاری دستگاه قضایی قرار شد تا آخر وقتی که حد قانونی رعایت مسایل است وارد کویر نشوند و برنامه کویرنوردی آنها امروز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اطلاعی از تعداد نفرات گردشگران ندارد گفت: حدود 16 اتوبوس گردشگری بودند که مجوز برگزاری تور را هم داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به ممانعت نیروی انتظامی از ورود این گردشگران به شهر طبس اضافه کرد: این اقدام براساس مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر بوده که در ایام عزاداری اقامتگاه های بوم گردی پذیرش تور نداشته باشند ولی اینکه ورود به شهر ممنوع باشد به نظر می رسد در مصوبه نبوده است.

وی گفت: بارها گفته شده این رویه درست نیست زیرا وقتی مراکز مجاز تعطیل شود زمینه فعالیت مراکز غیرمجاز که تحت هیچ نظارتی نیستند، فراهم می شود.

رمضانی افزود: در برخی شهرهای بزرگ کشور به خاطر اینکه تعداد مسافران بیش از ظرفیت اقامتگاه های موجود است خانه های شخصی پذیرای مسافران هستند که هیچ نظارتی بر آنها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران متوقف شده در طبس مجوز دارند

گردشگران متوقف شده در طبس مجوز دارند