مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-30سياسي

برنامه های دهه فجر امسال رنگ و بوی شهید سلیمانی خواهد داشت


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه وظیفه یکایک ماست که نسبت به بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی تلاش کنیم، - ایسنا/قزوین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه وظیفه یکایک ماست که نسبت به بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی تلاش کنیم، گفت: با توجه به اینکه اربعین شهادت این سردار بزرگ با روز 22 بهمن تقارن یافته است برنامه های دهه فجر امسال رنگ و بوی این شهید سرافراز را خواهد داشت.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه های سپاه و بسیج در دهه مبارک فجر اظهار کرد: در آستانه ورود به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و امسال نیز به مانند سال های پیش شاهد توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی بودیم.

وی افزود: آمریکایی ها با حرکت وقیحانه و بزدلانه خود سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از فرزندان نظام و اسلام را به درجه رفیع شهادت رساندند و امروز فقدان آن سردار به قدری بزرگ است که نمی توان فراموش کرد.

طاهرخانی تصریح کرد: خیرات و برکات آن شهید حتی بعد از شهادت نیز ادامه داشت و منجر به اتفاقات بزرگی شد از جمله آن می توان به استقبال بی نظیر از این مرد بزرگ و سرباز اسلام اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر امسال رنگ و بوی شهید سلیمانی خواهد داشت

برنامه های دهه فجر امسال رنگ و بوی شهید سلیمانی خواهد داشت