مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-30اقتصادي

ایران ویژه برنامه سال نو چینی ها را از دستور خارج کرد


رویداد «ایران باشکوه»، ویژه استقبال از گردشگران چینی، تحت تاثیر ویروس کرونا، از دستور کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خارج شد.

- رویداد ایران باشکوه ، ویژه استقبال از گردشگران چینی، تحت تاثیر ویروس کرونا، از دستور کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ایران باشکوه دو سال است که همزمان با سال نو و تعطیلات چینی ها در ایران برگزار می شود.

چهارم تا بیستم بهمن ماه امسال به این رویداد اختصاص داده شده بود و تهران، اصفهان، یزد، کرمان، البرز، سمنان، فارس، قزوین، همدان و مناطق آزاد به عنوان شهرهای میزبان انتخاب شده بودند.

همچنین سرو غذاهای چینی در رستوران ها، طراحی گشت های ویژه و متناسب با سلایق مردم این کشور، اعمال تخفیف در مراکز اقامتی، پذیرایی و فروشگاه های صنایع دستی، اعمال تخفیف در ورودیه اماکن گردشگری و موزه ها، و استقرار راهنمای چینی زبان در موزه ها و اماکن گردشگری از جمله برنامه هایی بود که با انگیزه جذب گردشگران چینی به ایران طراحی شده بود.

اینک که شماری از گردشگران چینی برای گذراندن تعطیلات به ایران سفر کرده اند، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: این رویداد تحت تاثیر ویروس جدید کرونا از دستور کار این وزارتخانه خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ویژه برنامه سال نو چینی ها را از دستور خارج کرد

ایران ویژه برنامه سال نو چینی ها را از دستور خارج کرد