مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 09:082020-01-30اقتصادي

مسابقات ورزشی چایخانه ها برای مقابله با قلیان در آستارا


سید رضا میرنظری روز پنجشنبه اظهار کرد: مکاتبات و پیگیری اداری برای برگزاری مسابقات شطرنج چایخانه های آستارا از سوی اداره های فرمانداری، ورزش و جوانان، اتاق اصناف و اتحادیه اغذیه فروشان و رستوران داران انجام شده و خانه شطرنج این شهرستان نیز برای همکاری آماده است.

وی افزود: این رقابت ها به مناسبت دهه فجر در خانه شطرنج برگزار و به نفر اول 30 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون و به نفر سوم 10 میلیون ریال جایزه نقدی از سوی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه صنف اغذیه فروشان و رستوران داران، چایخانه هایی که برندگان اول تا سوم این رقابت ها از آنها خواهد بود، از حداقل 20 درصد تخفیف عوارض سالانه برخوردار خواهند شد.

میرنظری گفت: 87 چایخانه در آستارا فعال است و با وجود اینکه مجوز قلیانسرا صادر نمی شود چایخانه ها به مکانی برای استعمال قلیان تبدیل شده اند و هدف از مسابقات شطرنج، کاهش حضور مردم بخصوص جوانان در قلیانسراهاست و در صورت همکاری مجدانه دستگاه های اداری مرتبط، این رقابت ها با تنوع رشته ها ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: سیگار و قلیان دروازه اعتیاد است و تلاش می کنیم با اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، جوانان مصرف کننده سیگار و قلیان را به فعالیت های ورزشی و کتابخوانی سوق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ورزشی چایخانه ها برای مقابله با قلیان در آستارا

مسابقات ورزشی چایخانه ها برای مقابله با قلیان در آستارا