مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-30سياسي

دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر برگزار شد


دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از معاونین و مدیران فرهنگی دانشگاه های استان در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

- ایسنا/قم دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از معاونین و مدیران فرهنگی دانشگاه های استان در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

دکتر محمد حیدری در این جلسه با اشاره به اهمیت مشارکت نهادهای دانشگاهی در برگزاری با شکوه ایام دهه فجر عنوان کرد: تقارن دهه فجر و انتخابات یک فرصت مهم است و باید در جهت حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و صحنه انتخابات تلاش کرد.

وی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی هیچ گاه در حد عمران و آبادی و جاده سازی ها نبوده است چه بسا در رژیم گذشته نیز به مرور پیشرفت صورت می گرفت همان طور که از دوران قاجار به بعد نیز پیشرفت هایی در کشور اتفاق افتاد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: اگر مسئولان به ویژه در حوزه مراکز دانشگاهی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم و جوانان و دانشجویان به سرانجام خواهد رسید و زمینه مشارکت مردم در این ایام مهم به خوبی تسهیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر برگزار شد

دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر برگزار شد