مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-30سياسي

مسئولان جناح بندی را کنار بگذارند/ تبدیل معامله قره به مقابله قرن


با توجه به رخدادهای اخیر مدیران باید جناح بندی های سیاسی را کنار گذاشته و جهاد گونه به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر منتظری پنج شنبه در آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قران سراسری کارکنان قوه قضاییه، با اشاره به این که در دهه فجر امسال بیش از هر سالی حائز اهمیت است بیان کرد: با توجه به رخدادهای اخیر ملت باید امسال با حضور پرشور تر نشان دهند با تمامی مشکلاتی که دشمن برای مردم ایجاد کرده راسخ تر و استوارتر از گذشته حملات دشمن را خنثی می کنند.

او افزود: اساس نظام مسئله ای است که همه مردم در مقابل آن مسئول هستیم و برای پاسداری از مفاهیم دینی بایستی به وظیفه خود عمل کنیم.

منتظری با اشاره به انتخابات یازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمن برای انتخابات برنامه ریزی کرده و می خواهد با افزایش یاس وناامیدی و با طرح شعارهای عامه پسند به دنبال تضعیف سرمایه های اجتماعی است.

وی افزود: اکنون جامعه اسلامی نیازمند وحدت و خدمات جهاد گونه است اما برخی از مسئولین به دنبال ناامیدی در جامعه اسلامی اند و مردم باید بسیار مراقب انتخابات باشند و نباید جامعه را به دو قطب تقسیم کنیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه اگر کشور مشکلی داشته باشد باید در جلسات داخلی این موضوعات مطرح شود و ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان جناح بندی را کنار بگذارند/ تبدیل معامله قره به مقابله قرن

مسئولان جناح بندی را کنار بگذارند/ تبدیل معامله قره به مقابله قرن