مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 07:562020-01-30سياسي

استاندار فارس : توجه به آموزه های قرآنی عامل بصیرت است


عنایت الله رحیمی روز پنج شنبه در آیین پایانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضاییه در شیراز افزود: ترویج معارف قرآنی بسیار مفید است، همه ما باید عامل به دستورات الهی باشیم و آموزه های دین اسلام و اهداف قرانی را در جامعه گسترش دهیم تا منیت ها، بی عدالتی ها و نا هنجاری ها از جامعه رفع شود.

استاندار فارس ایجاد زمینه تفکر و اندیشه در کارها را یکی از آثار برجسته انس با قرآن دانست که موجب خودسازی و از بین رفتن خودبینی و حب دنیا می شود و افزود : امروزه انسان در معرض آماج حملات روحی و روانی قرار دارد و نگرانی‎های فراوانی او را احاطه کرده، وحشتِ تنهایی در همه حال انسان را تنها نمی گذارد.

او به شدّت نیازمند انیس و مونس است که در کنار او آرامش یابدو قرآن کریم و آموزه های معنوی الهی بهترین موانست را برای انسان به ارمغان می آورد .

رحیمی در این آیین که با عنوان یادواره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: خالق هستی به واسطه قرآن با بندگان سخن می گوید.

انس و ارتباط با قرآن از جهات مختلفی قابل توجه است، جنبه هدایتی انس با قرآن از جنبه های برجسته است و انسان را به استوارترین راه هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس : توجه به آموزه های قرآنی عامل بصیرت است

استاندار فارس : توجه به آموزه های قرآنی عامل بصیرت است