مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-30سياسي

تاکید آیت الله استادی بر پرهیز از شایعه پراکنی و رواج سخن های پوچ


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه امروز در جامعه می بینیم که همه حرف می زنند و از این رو انواع سخن های پوچ و یا شایعات به راحتی پخش می شود که همین امر سبب بی اعتمادی مردم نسبت به یکدیگر هم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله رضا استادی در حضور جمعی از علما و مردم عزادار سالگرد شهادت حضرت صدیقه کبری (س) با بیان اینکه هدف مهم از برپایی مجالس ذکر اهل بیت (ع)، کسب اخلاق و ارزش ها و همچنین دستیابی به زندگی سالم است تصریح کرد: در روایت است که فردی به محضر حضرت فاطمه زهرا (س) رسید و خواستار تحفه ای از حضرت رسول الله (ص) شد.

این جا بود که حضرت صدیقه (س) روایتی مهم از حضرت رسول الله (ص) را به آن شخص هدیه دادند که می فرماید هر که به پروردگار و روز جزا ایمان دارد، باید یا خیر و نیکی بگوید و یا این که سکوت کند، به بیان دیگر این روایت چنین بیان می دارد که وظیفه مؤمن، دوری از گفتارهای باری به هر جهت و یا خدای نکرده گفتار شر است.

  عدم کنترل گفتار و رفتار و آفت شایعات در جامعه وی با اشاره به آفات زبان افزود: متأسفانه امروز در جامعه می بینیم که همه حرف می زنند و از این رو انواع سخن های پوچ و یا شایعات به راحتی پخش می شود که همین امر سبب بی اعتمادی مردم نسبت به یکدیگر هم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله استادی بر پرهیز از شایعه پراکنی و رواج سخن های پوچ

تاکید آیت الله استادی بر پرهیز از شایعه پراکنی و رواج سخن های پوچ