مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-30سياسي

فراهم شدن بستر تفکر و اندیشه در قرآن خودبینی را از بین می برد


ایجاد زمینه تفکر و اندیشه در کارها یکی از آثار برجسته انس با قرآن است که موجب خودسازی و از بین رفتن خودبینی و حب دنیا می شود.

- عنایت الله رحیمی پنج شنبه 10 بهمن در آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضاییه که تحت عنوان یادواره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: خالق هستی به واسطه قرآن با بندگان سخن می گوید.

او با بیان اینکه انس و ارتباط با قرآن از جهان مختلفی قابل توجه است، افزود: جنبه هدایتی انس با قرآن از جنبه های برجسته است و انسان را به استوارترین راه هدایت می کند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه هر کسی طالب رستگاری است باید به این حبل المتین چنگ زند، عنوان کرد: خواندن قران از احکام با فضیلت است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه تهذیب نفس گام نخستین انس با قرآن است که نیازمند ارتباطی فراتر از یک رابطه معمولی است، گفت: با توجه به اینکه قرآن رزق روحی مومن است، لذا این تغذیه باید همیشگی و دائمی باشد که در وجود قاریان قرآن این موضوع مشخص است.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه بصیرت افزایی در سایه انس با قرآن برای جامعه بسیار مفید است، ابرازامیدواری کرد که همه ما عاملین به دستورات الهی باشیم و آموزه های دین اسلام و اهداف قرانی را در جامعه گسترش دهیم تا منیت ها، بی عدالتی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن بستر تفکر و اندیشه در قرآن خودبینی را از بین می برد

فراهم شدن بستر تفکر و اندیشه در قرآن خودبینی را از بین می برد