مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-30اقتصادي

12 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان در دهه فجر افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: 12 پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در دده فجر از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و طرح مدیریت بوم سازگان زاگرس افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، سعدی نقشبندی اظهار داشت: اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری و در حوزه سدهای گاوشان کامیاران با حجم سه هزار متر مکعب، در حوزه سد سفیدرود شهرستان دیواندره با یک هزار و 330 مترمکعب و حوزه سد قشلاق سنندج با دو هزار و 300 متر مکعب از جمله پروژه های مهم قابل افتتاح در این ایام مبارک است.

وی با اشاره به انجام این عملیات ها در شهرستان سروآباد در حوزه سد داریان، افزود: سازه های رسوب گیر آبخیزداری در شهرستان های مریوان، بیجار، بانه، دیواندره و سقز نیز به بهره برداری می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان با اشاره به توزیع 24 دستگاه آبگرمکن خورشیدی رایگان، ادامه داد: پروژه های حفاظتی در قالب جایگزینی و اصلاح الگوی مصرف سوخت در روستاهای جنگلی شهرستان مریوان و بانه انجام می گیرد.

نقشبندی یادآور شد: جنگلکاری مشارکتی با گونه های چند منظوره اقتصادی نیز در مساحت 614 هکتار از اراضی ملی روستای بان سعید سفلی شهرستان کامیاران از جمله پروژه های قابل بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان در دهه فجر افتتاح می شود

12 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان در دهه فجر افتتاح می شود