مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 04:152020-01-30سياسي

آرزویم تبدیل شدن قزوین به قطب صنایع پوشاک و لوازم خانگی است


چشم انداز و آرزوی من تبدیل شدن قزوین به قطب صنایع پوشاک، لوازم خانگی، قطعه سازی و دانش بنیان است و تلاش خواهم کرد این مهم محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: قانون یک سری جلسات و کارگروه ها پیش بینی کرده که ما ملزم به اجرای آن هستیم اما باید به سمتی برویم که جلسات خروجی داشته باشد تا وقت مدیران هدر نرود به همین دلیل حتماً پیگیر مصوبات جلسات قبلی خواهیم بود و اگر دستوری اجرا نشود برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص غفلت از حوزه فرهنگ هم گفت: متأسفانه تعدد نهادهای موازی در حوزه فرهنگ از آسیب هاست و اگر بین ادارات ارشاد، تبلیغات، حوزه هنری، کانون های فرهنگی و سیار دستگاه ها هم افزایی بود مشکلات کمتری داشتیم.

استاندار قزوین بیان کرد: تالار شهر از نیازهای اساسی قزوین است که سال ها دچار توقف شده و با جدیت پیگیر هستیم تا ساخت آن توسط بخش خصوصی یا شهرداری تکمیل شود و هنرمندان از این ظرفیت استفاده کنند.

جمالی پور اضافه کرد: دولت در حوزه فرهنگ فقط باید تسهیل گر باشد و دخالت نکند و همه کارها به بخش خصوصی و مردم سپرده شود و اگر این مشارکت شکل بگیرد می توان امیدوار بود فرهنگ از انزوا خارج شود.

آمده ام در استان قزوین کار کنم وی گفت: آمده ام در استان قزوین کار کنم تا حضورم به گره گشایی از مشکلات منجر شود و اگر بازدید از واحدهای صنعتی صورت می گیرد فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزویم تبدیل شدن قزوین به قطب صنایع پوشاک و لوازم خانگی است

آرزویم تبدیل شدن قزوین به قطب صنایع پوشاک و لوازم خانگی است