مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 14:502020-01-29سياسي

معامله قرن؛ طرح خائنانه آمریکا و اسراییل در برابر مقاومت فلسطین


رییس مجلس معامله قرن را طرح خائنانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت شجاعانه ملت مظلوم فلسطین خواند که در نهایت به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.

- به نقل از خانه ملت؛ آقای لاریجانی در گفتگو با زیاد نخافه با تأکید بر پشتیبانی ملت های مسلمان و آزاده جهان از مردم قهرمان فلسطین تصریح کرد: امروز محور مقاومت با قدرت بیشتری در برابر زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی و حامیانش تا پیروزی نهایی خواهد ایستاد.

رییس مجلس شورای اسلامی، اتحاد و هماهنگی گروه های مبارز فلسطینی در برابر طرح معامله قرن را ستودنی خواند و افزود: با نصرت الهی و حمایت مجالس کشور های جهان، رژیم صهیونیستی از سرزمین های فلسطینی بیرون رانده خواهد شد.

وی همچنین بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از آزادی قدس شریف تاکید کرد.

در ادامه این گفتگوی تلفنی، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طرح معامله قرن را چالشی بزرگ در برابر همه امت اسلامی دانست و گفت: این طرح قلدرمأبانه، بازگشت به نظام برده داری آمریکاست و ملت های اسلامی باید با اتحاد و قبول مسئولیت در برابر رژیم اشغالگر قدس ظاهر شوند.

زیاد نخاله همچنین با ابراز تأسف از سیاست برخی کشور های اسلامی در موضوع فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با سیاست های اصولی خود پشتوانه ای محکم و قوت قلب برای مبارزان فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله قرن؛ طرح خائنانه آمریکا و اسراییل در برابر مقاومت فلسطین

معامله قرن؛ طرح خائنانه آمریکا و اسراییل در برابر مقاومت فلسطین