مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 12:252020-01-29بين الملل

بحرین: از تمام تلاش ها برای حل مساله فلسطین حمایت می کنیم!


وزارت خارجه بحرین امروز (چهارشنبه) با اشاره به معامله قرن ترامپ اعلام کرد، بحرین از تمام تلاش ها در راستای دستیابی به یک راه حل عادلانه و جامع برای مساله فلسطین حمایت می کند! - بحرین: از تمام تلاش ها برای حل مساله فلسطین حمایت می کنیم! وزارت خارجه بحرین امروز (چهارشنبه) با اشاره به "معامله قرن" ترامپ اعلام کرد، بحرین از تمام تلاش ها در راستای دستیابی به یک راه حل عادلانه و جامع برای مساله فلسطین حمایت می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه بحرین در حالی از آمریکا بابت کار روی این طرح جنجالی قدردانی کرد که از طرف های اسراییلی و فلسطینی خواست تا گفت وگوهای مستقیمی را تحت حمایت ایالات متحده آغاز کنند.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در جریان رونمایی از این طرح که ناقض حقوق فلسطینیان است، از سفیران کشورهای بحرین، عمان و امارات بابت آنچه که حمایت آن ها از تلاش های صلح خواند، قدردانی کرد.

رییس جمهوری آمریکا پس از کش و قوس فراوان در نهایت شامگاه سه شنبه در مراسمی با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی از طرح آمریکایی-صهیونیستی و ضد فلسطینی موسوم به معامله قرن رونمایی کرد که در آن قدس به عنوان پایتخت یکپارچه اسراییل به رسمیت شناخته شده و در مقابل شروط سختی برای تشکیل کشور فلسطین در نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین: از تمام تلاش ها برای حل مساله فلسطین حمایت می کنیم!

بحرین: از تمام تلاش ها برای حل مساله فلسطین حمایت می کنیم!