مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-29پزشكي

آزمایش قرص ضد باروری مردان با ربات


دانشمندان اسکاتلندی در مطالعه اخیرشان یک سیستم غربالگری رباتیک را توسعه داده و موفق به آزمایش قرص ضدباروری مردان توسط این سیستم شدند.

- دانشمندان اسکاتلندی در مطالعه اخیرشان یک سیستم غربالگری رباتیک را توسعه داده و موفق به آزمایش قرص ضدباروری مردان توسط این سیستم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، پژوهشگران دانشگاه داندی (University of Dundee) اسکاتلند اخیرا یک گام به توسعه قرص ضدباروری مردان نزدیک شدند و موفق به آزمایش این قرص توسط یک سیستم رباتیک شدند.

محققان اسکاتلندی پس از بررسی 13 هزار ترکیب دریافتند که کدام یک از این ترکیبات می تواند به عنوان یک ترکیب ایمن برای جلوگیری از باروری مردان مورد استفاده قرار گیرد.

طی این مطالعه آنها یک سیستم غربالگری رباتیک ایجاد کردند که می توانست به سرعت ارزیابی کند که چگونه مواد شیمیایی روی اسپرم انسان اثر می گذارند.

دانشمندان اظهار کردند که این ربات روند شکار دارو(drug hunting) را چندین هزار برابر سرعت می بخشد و می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

آنها به دنبال ترکیباتی هستند که تحرک اسپرم را مسدود می کند تا اسپرم ها نتوانند به تخمک برای لقاح برسند.

پژوهشگران دانشگاه داندی در مطالعه اخیرشان اظهار کردند که این مطالعه آنها توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس (Bill & Melinda Gates Foundation) حمایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش قرص ضد باروری مردان با ربات

آزمایش قرص ضد باروری مردان با ربات