مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-29سياسي

راه اقتدار از کانال شهدا و مقاومت می گذرد


مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه با بیان اینکه راه اقتدار از کانال شهدا و مقاومت می گذرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین صفوی ظهر امروز در جمع عزاداران فاطمی مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: شهدا نور حضور هستند که با حضور خود، باعث روشنایی جامعه می شوند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان شهدا را باعث رویش دانست و گفت: شهدا رابطه ما را با آرمان های انقلابی ایران اسلامی حفظ کرده و از ثمره درخت تنومند انقلاب اسلامی نسل های امروز و فردای ایران اسلامی بهره مند می شوند.

وی شهدا را بشارت دهنده خطاب کرد و افزود: بشارت به شما مردم آستارا، بشارت به امت ولایی ایران، بشارت به سربازان سردار سلیمانی و جبهه مقاومت و بشارت به یادگاران شهدا که مردم ایران تا آخرین لحظه در کنار شما هستند، چراکه راه شهدا راهی پرثمر و ماندگار است.

صفوی با بیان اینکه مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی مراقب اشعث ها، سامری ها و ابوموسی های زمان باشند، تصریح کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران باروحیه اشرافی گری مخالف بوده و فرموده بودند اگر دیدید مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اقتدار از کانال شهدا و مقاومت می گذرد

راه اقتدار از کانال شهدا و مقاومت می گذرد