مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-29سياسي

منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) هنوز برای بسیاری از جوانان ناشناخته است


معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: شخصیت و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) هنوز برای بسیاری از جوانان ناشناخته است.

- منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) هنوز برای بسیاری از جوانان ناشناخته است ایسنا/قم معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: شخصیت و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) هنوز برای بسیاری از جوانان ناشناخته است.

معصومه ظهیری در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: ایشان دارای شخصیتی بزرگ و رفیع در میان امت اسلام به شمار می روند و در نزد پیامبر اسلام(ص) بسیار قابل احترام و عزیز بودند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در بسیاری از فضائل و ویژگی های اخلاقی و دینی، سرلوحه و الگوی مسلمانان و شیعیان و به ویژه بانوان هستند.

وی تصریح کرد: ایشان به خوبی در شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن دوران با بصیرتی کامل در دفاع از ولایت به صحنه آمدند و در این راه به شهادت رسیدند.

ظهیری عنوان کرد: حضرت فاطمه(س) در عرصه هایی چون عبادت، همسرداری، تربیت فرزندان، عفاف و حجاب، نگاه عالمانه به دین، ساده زیستی، اخلاص، قناعت، ایثار و سخاوت،حسن خلق، پایبندی به ارزش ها، تکلیف مداری و ولایت مداری الگویی بزرگ محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) هنوز برای بسیاری از جوانان ناشناخته است

منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) هنوز برای بسیاری از جوانان ناشناخته است