مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-29اقتصادي

افتتاح 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آبفای استان زنجان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان،علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: برای افتتاح و بهره برداری از این 10 پروژه، اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: اجرای طرح انتقال آب از مخزن آب و فاضلاب شهری خرمدره به روستای ویسان با اعتباری معادل 10 میلیارد و 480 میلیون ریال از جمله این طرح ها است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: احداث مجتمع آبرسانی قره گل و برون قشلاق در شهرستان ماهنشان با اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز از پروژه های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری است.

وی بیان کرد: اجرای اصلاح شبکه توزیع آب در شهرهای قیدار می رسد.

جزء قاسمی به اجرای طرح تامین آب شرب شهر ارمغانخانه نیز اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث مخزن آب 500 متر مکعبی و خط انتقال به طول یک هزار و 200 متر در شهر سهرورد را یادآور شد و افزود: عملیات حفر یک حلقه چاه، احداث اتاقک سر چاه و خط انتقال شهر کرسف به طول 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

افتتاح 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان