مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-29سياسي

قبر مخفی حضرت زهرا(سلام الله علیها) قطب فرهنگی جامعه شیعه است


امام جمعه ملک شهر  با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) گفت: قبر مخفی این بزرگوار قطب فرهنگی جامعه شیعه محسوب و شخصیت آن حضرت نیز برای همگان می تواند الگو باشد.

- اصفهان - امام جمعه ملک شهر  با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) گفت: قبر مخفی این بزرگوار قطب فرهنگی جامعه شیعه محسوب و شخصیت آن حضرت نیز برای همگان می تواند الگو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در نخستین روز مراسم عزاداری حضرت زهرا (سلام الله علیها) که در دفتر امام جمعه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین جلساتی روشن شدن ابعاد شخصیتی شخصیت هایی همچون حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است تا همگان بهره بگیرند چرا که اعتبار تاریخی این شخصیت ها تمام نمی شود و الگویی برای همه به شمار می رود.

وی افزود: برخی از شخصیت ها، شخصیت های اعتباری هستند که واقعیتی ندارند و نمی توانند در طول تاریخ برای همه الگو باشند چرا که محدوده خاصی دارند، اما شخصیت حضرت زهرا (سلام الله علیها) ذاتی بوده و اعتباری نیست؛ آن حضرت قبل از ورود به این جهان و انتساب به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) دارای مقام و ارزش بوده است، به همین دلیل روش، راه و زندگی ایشان برای همه می تواند الگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبر مخفی حضرت زهرا(سلام الله علیها) قطب فرهنگی جامعه شیعه است

قبر مخفی حضرت زهرا(سلام الله علیها) قطب فرهنگی جامعه شیعه است