مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-29اجتماعي

پویش سیل مهربانی همکلاسی ‎ها در یزد


دومین پویش سیل مهربانی در کانون های دانش آموزی هلال احمر شهرستان یزد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: پویش سیل مهربانی همکلاسی‎ها همزمان با سراسر کشور در کانون های دانش آموزی هلال احمر مدارس شهرستان یزد آغاز شد.

وهاب نخلبند اظهار داشت: این پویش با محور هر مدرسه یک پایگاه همدلی و برای جمع آوری کمک های دانش آموزان به دانش آموزان استان های سیل زده انجام شده است.

وی گفت: اکنون اعضا کانون دانش آموزی هلال احمر شهرستان یزد با راه اندازی آیین پویش مهربانی همکلاسی ها در مدارس کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

نخلبند با اشاره به اینکه مبلغ 45000000 ریال کمک های نقدی توسط کانون های دانش آموزی هلال احمر جمع آوری شده است، تصریح کرد: اهداف اجرای این طرح جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد افزود: با مشارکت در این پویش به دانش آموزان و کودکان در مناطق آسیب دیده یادآور می شویم که هم وطنان شان آن ها را فراموش نکرده و تنها نخواهند گذاشت تا در کنار کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش سیل مهربانی همکلاسی ‎ها در یزد

پویش سیل مهربانی همکلاسی ‎ها در یزد