مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-29سياسي

«زخم مدینه» هنوز تازه است/ توقع مخاطب از کارمان را بالا برده ایم


مهدی توسلی مدیرعامل موسسه «فدک» که این روزها و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برای چندمین سال «زخم مدینه» را بر صحنه برده است، درباره این اثر توضیحاتی ارائه کرد.

- مهدی توسلی مدیرعامل موسسه فدک که این روزها و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برای چندمین سال زخم مدینه را بر صحنه برده است، درباره این اثر توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- فریبرز دارایی؛ مؤسسه فرهنگی فدک با مدیرعاملی مهدی متوسلی از با سابقه ترین فعالان و گروه های تئاتری ایران است که طی 3 دهه گذشته در زمینه تولید و اجرای تئاتر با موضوعات دینی و دفاع مقدس فعالیت مستمر و قابل توجهی داشته است.

این گروه در جدیدترین فعالیت خود، نمایش زخم مدینه نوشته مهدی متوسلی را در تالار ایوان شمس به صحنه برد؛ نمایشی که به زندگی و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) می پردازد.

زخم مدینه برای اولین بار در سال 72 تولید و در دانشکده پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به صحنه رفت.

در اجراهای گذشته زخم مدینه چهره ها و هنرمندانی همچون شهید محمدجواد حسن زاده، مرحوم انوشیروان ارجمند و مرحوم ولی الله مؤمنی به ایفای نقش پرداخته بودند.

اجرای جدید این نمایش نیز با کارگردانی عبدالرضا کیهانی و ایفای نقش بازیگرانی چون جلیل فرجاد، مالک سراج، اسدالله بابایی و مهدی امینی همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زخم مدینه» هنوز تازه است/ توقع مخاطب از کارمان را بالا برده ایم

«زخم مدینه» هنوز تازه است/ توقع مخاطب از کارمان را بالا برده ایم