مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-29پزشكي

تاکنون موری از بیماری کرونا در آذربایجان غربی مشاهده نشده است


مدیر گروه پیشگیری و کنترل بیماری های واگیر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تاکنون موردی از بیماری کرونا در استان مشاهده نشده است.

- ایرج بدلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ابتلاء به ویروس کرونا در آذربایجان غربی اظهارداشت: خوشبختانه تا کنون در استان و کشور موردی از ابتلاء به این بیماری گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در تمامی بخش در حال آماده باش هستیم عنوان کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوی از شیوع این بیماری از سوی وزارت بهداشت و درمان آغاز شده و تداوم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیشگیری از ورود این ویروس از مرزهای پر تردد استان انجام شده است افزود: مهمترین اقدام آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص رعایت نکات بهداشتی، خود مراقبتی و راه های کنترل و پیشگیری و رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی از قبیل شستشوی منظم و صحیح دست ها و رعایت فاصله مطمئن از افراد بیمار است،.

مدیر گروه پیشگیری و کنترل بیماری های واگیر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی یادآور شد: البته تشکیل جلسات آموزشی برای پرسنل پایانه های مرزی و تشدید غربالگری شامل تب سنجی و اجرای نظام مراقبت سندرمیک به ویژه در مسافرین ورودی که در 14 روز اخیر سابقه سفر به کشور چین داشته اند نیز انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون موری از بیماری کرونا در آذربایجان غربی مشاهده نشده است

تاکنون موری از بیماری کرونا در آذربایجان غربی مشاهده نشده است