مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-29فرهنگي

«نوشهر» میزبان نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های غرب استان از 15 تا 17 بهمن در نوشهر برگزار می شود.

- معصومه فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اولین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های غرب استان مازندران 15 الی 17 بهمن ماه سال جاری در شهرستان نوشهر برگزار می شود، افزود: این نمایشگاه به همت انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت سه روز در مجتمع بازار ساحلی شهرستان نوشهر از ساعت 13 الی 19 برگزار می گردد.

وی ادامه داد: شهرستان های غرب استان مازندران در حوزه رسانه از پتانسیل های خوبی برخوردار است و تعداد زیادی از رسانه های استان مازندران دفتر مرکزی آنها در شهرستان های غرب استان است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اذعان داشت: رسانه هایی که دفتر مرکزی آنها در شهرستان های غرب استان مازندران بوده و رسانه هایی که در آن منطقه نماینده دارند می توانند تا ساعت 20 روز شنبه 12 بهمن به انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران اعلام کنند.

فرجی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست های خبری با مسئولین و نشست پرسش و پاسخ پیرامون مسائل رسانه با حضور مسئولان مربوطه استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوشهر» میزبان نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران می شود

«نوشهر» میزبان نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران می شود