مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-29سياسي

عدالت در جامعه از مفاهیم قرآنی نشأت می گیرد/ تشکیل ستاد ملی صبر


نمود مفاهیم قرآنی در دستگاه قضایی منجر به افزایش عدالت در جامعه اسلامی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی صادقی در هفتمین دوره مسابقات قرآن سراسری کارکنان قوه قضاییه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سالانه بیش از 12 هزار نفر از کارکنان و خانواده های قوه قضاییه در مسابقات قرآنی شرکت می کنند.

وی افزود: این مسابقات اهداف مهمی دارد و یکی از این اهداف انس با قرآن است و سعی شده این مسابقات همراه با آموزش به شرکت کنندگان باشد تا علاوه بر اینکه با مفاهیم قرآنی آشنا می شوند نسبت به اینکه مفاهیم قرآنی نیز زندگی آنان جاری شود اموزش هایی به این افراد داده می شود.

وی در خصوص سایر اهداف برگزاری این مسابقات نیز خاطرنشان کرد: هرچه انس با قرآن بیشتر شود این آموزه ها نمود بیشتری در زندگی افراد می گذارد و یکی از دستگاه های که بیش از هر دستگاه دیگری نیاز به فراگیری آموزه های قرآنی داشته و علت آن نیز اجرای قوانین بوده قوه قضاییه است و این مهم میسر نمی شود مگر اینکه از مفاهیم قرآنی و آموزه های دینی در رفتار سازمانی بهره مند شویم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه پیاده سازی مفاهیم قرآنی در قوه قضاییه از این جهت دارای اهمیت است که شعائر اسلامی در زندگی افراد جاری می شود و ادامه داد: افراد فعال در این قوه باید علاوه بر تاکید بر قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در جامعه از مفاهیم قرآنی نشأت می گیرد/ تشکیل ستاد ملی صبر

عدالت در جامعه از مفاهیم قرآنی نشأت می گیرد/ تشکیل ستاد ملی صبر