مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-29سياسي

ضرورت بازخوانی نقش و شخصیت حضرت زهرا(س)


یک مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به جهالت مدرن در قرن بیستم نسبت به زنان بر ضرورت بازخوانی نقش و شخصیت حضرت فاطمه (س) تاکید کرد.

- ایسنا/لرستان یک مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به جهالت مدرن در قرن بیستم نسبت به زنان بر ضرورت بازخوانی نقش و شخصیت حضرت فاطمه (س) تاکید کرد.

امیر علی حیدر امیری در گفت وگو با ایسنا، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیت بی نظیر جهان اسلام و سرور زنان عالم دنیوی و اخروی است.

وی با طرح این سؤال که چرا ما در مناسبت های ولادت و شهادت ائمه اطهار شرکت می کنیم و برای آنان برنامه می گیریم، افزود: ائمه اطهار الگوها و نمونه هایی کامل از طرف خداوند هستند که برای هدایت بشر خلق شده اند از طرفی حضور در مراسم ولادت و عزای اهل بیت عصمت و طهارت شناخت بیشتر از راه، روش و تفکر آنان برای رسیدن به کمال است.

امیری رسیدن به تزکیه، تعالی و رشد را از دستاوردهای حضور در مناسبت های ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) برشمرد و با تاکید بر این که انسان ها برای رسیدن به کمال باید خود را به اهل بیت عصمت و طهارت نزدیک تر کنند و منش و الگوی آنان را سرلوحه رفتار خود قرار دهند، تصریح کرد: امروز زنان عالم باید فاطمه زهرا(س) را بشناسند چراکه آن حضرت در کنار این که یک زن است مادری موفق است و نتیجه تربیت فرزندان او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازخوانی نقش و شخصیت حضرت زهرا(س)

ضرورت بازخوانی نقش و شخصیت حضرت زهرا(س)